اكثر من مثال على فيديو ربح 100% ومضمون في الفوركس – لاتغلق اي صفقه على خساره واصبر حتى تربح

هذا الفيديو ردا على هذا التعليق  :

شكرا على التنبيه , لكن عندي ملاحظه انه الحاله اللي تكلمت عنها خاصه جدا حصلت وقت انهيار العملات في 2008 في الازمه العالمه الاقتصاديه , و هاي تسببت بافلاس الملايين و بتحصل مره ب 50 سنه  , يعني هاي لا يصلح الاستشهاد بها !مع احترامي لخبرتك , وهذا التعليق على بناء على فيديو سابق اضغط هنا للمشاهده .

اضغط هنا لفتح حساب فوركس تجريبي مجانا

اضغط هنا للتتعلم الفوركس مجانا للمبتدئين

تحذير النصائح : علي العميل ان يقوم بدراسه هذه الامور بدقه و أتخاذ قراره بصوره صحيحه مدروسه. النتائج المحققه من قبل لا تضمن نفس النجاح في المستقبل أي رأي أو خبر أومعلومات موجوده علي هذا الموقع الغرض الأساسي منها هو تقديم معلومات عامه عن السوق فقط و لا تعد نصيحه للتجاره أو لفتح عقد معين , موقع اق اكس سولف وادارته يتنصل من أي مسؤليه قانونيه لأي خساره أو نقص في الربح قد يتعرض له العميل بصوره مباشره أو غير مباشره نبجه أعتماده علي المعلومات المنشوره في موقعنا. النتائج السابقه لا تعد ضامنا للنجاجات المستقبليه.
2٬440 views
الكاتب:
محلل فني معتمد وخبره اكثر من ١٥ عاما في تداول العملات ، مبرمج لاقوى المؤشرات الفنيه www.fxsolve.com

3 تعليق على “اكثر من مثال على فيديو ربح 100% ومضمون في الفوركس – لاتغلق اي صفقه على خساره واصبر حتى تربح

  1. السلام عليكم ممكن استفسار عن الدوره كام تكلفتها ومدته قد اى وكم يوم فى الشهر وشكرا

  2. محمد الهاشمي

    السلام عليكم بداية اشكركم على جهودكم المبذولة, هل استطيع وضع استتراجية بالاعتماد على دراسة التحركات السابقة (ستة اشهر سابقة او اكثر)وتحديد اعلى قيمة واقل قيمة واخذ المعدل بين القيمتين والمضاربة على فروق فوق وتحت المعدل؟

    على سبيل المثال اذا كان معدل التغير للزوجين اليورو دولار
    1.09000 – 1.30000 فان المعدل بينهما هو 1.19500
    هل استطيع المضاربة بالقرب من هذا المعدل؟ وشكرا (هل هي طريقة امنه)

  3. السلام عليكم انا احترت والله كتير قووووووووي انا بدات في عالم الربح من النت ده بشركات الضغط علي الاعلانات واستثمرت فيها ولاقيت انك لازم تجيب ناس تحتيك عشان تقدر تكسب وكده ضيعت وقت وفلوس بالاضافة لشركات اغلها نصاب عرفت ان الفوركس نظامه كويس وعايز ادخل المجال ده لكن حاسس انه كبير قوي الشموع اليابانية وتحليلات للصبح كل يوم يطلع تحليل جديد تذاكر ده يطلع واحد غيره تفهم ده تلاقي تحليل تاني شكل تاني ومؤشرات للصبح عايزه هارد دسك عشان تقدر تفهم كل ده وتطبقه صح وبرامج لازم تتعلمها وخطط وكل واحد ليه خطة حاسس اني هاحضر دكتوراه عشان ادخل المجال ده من فضلك استاذ محمد الشسيخ قلي ابدأ منين وايه الي ممكن اتعلمه بس يخلينى اقدر اتاجر وافتح حساب علي طول واقدر اكسب ويكون ليا دخل تاني منه

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.